Η έρευνα αγοράς
-
Η έρευνα αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων με το μικρότερο δυνατό ρίσκο για υπάρχοντα και νέα προϊόντα και να ανακαλύψει νέες ευκαιρίες για τις δυνατότητες της επιχείρησης.
-
Αυτό το είδος έρευνας μπορεί να διενεργηθεί εσωτερικά, από την ίδια την εταιρεία που αναζητά απαντήσεις ή από μια τρίτη εταιρεία που ειδικεύεται στην έρευνα αγοράς και μπορεί να εγγυηθεί αξιόπιστο αποτέλεσμα, άμεσα, όπως η Analytica.